En paus i all stress

Äntligen har jag en paus! Dagen har bara varit flängande hittills, men ändå trevligt! Har ju ändå fikat både hos Miss S och den gravida och det är ju alltid nice att se sina vänner! Tack gode Gud för dom säger jag bara! Hade inte överlevt utan dom och deras underbara stöd! Härliga smeknamn dom har fått här i min blogg! "Den gravida"måste ju få ett nytt om typ 4 månader det är ju klart! Ha ha, undra vad det ska bli då!?

Nu sitter jag i alla fall hundvakt hemma hos päronen och ska snart ge mig ut på en långpromenad med vovven! Härligt väder som det är idag! Visst är det svinigt kallt, men bara att solen lyser och man hör fåglarna kvittra gör ju att allt känns mycket lättare! Att våren ens börjar närma sig känns det allena som en anledning att stiga upp på morgonen!!

Hörs kanske senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0