Den mest olästa bloggen på jorden!!

Ha ha! ja den tillhör definitivt mig! Men ser ni det gör mig ingenting! Jag har ju fortfarande bloggen för att jag skall få ventilera mig och det är jag alldeles tillfreds med just nu! Får väl se om man går public med den nån gång?! Men då skulle jag behöva radera massa gamla inlägg först! ;-)

Sitter just nu hemma hos mamma och skriver. Jag förbereder min monster-redovisning inför fredag...en halvtimmas muntlig redovisning med powerpoint presentation, ALL IN ENGLISH! Det är ju det värsta av allt! Jag är väl rätt okej på att läsa engelska, knappt att jag reflekterar kring om jag läser på svenska eller engelska längre. Men prata?! God damn! Inge bra mina vänner! Inge bra alls.... Men just nu så tänker jag helt på swengelska! Till och med när väckarklockan ringde i  morse va min första tanke typ; "oh no, I have to vakna and prepare for the redovisning..." *ASG*, jo det är faktiskt sant! Skulle va ett nöje att få min tankar utprintade just nu... Men h-vete va nervös jag är!! Längtar till fredag eftermiddag när skiten e över....

Jag tror ingen riktigt inser hur mkt jag har just nu! Efter fredagens redovisning så jobbar jag hela lördagen, söndagen har jag ingenting än så länge, men måndag kl 12 skall jag lämna in nästa uppgift! Då skall jag ha läst ca 80 sidor artiklar, granskat en artikel utifrån och in, skriva en granskningsrapport samt ett abstract till en annan artikel! Måndag klockan tolv!? När ska jag göra detta?? Måste ju dedikera en natt till att slutföra detta, eller alternativt sjukskriva mig på lördag, det är oxå ett alternativ! Men tiden räcker liksom inte till!! Å detta är samtidigt som en annan uppgift skall redovisas på onsdag, OCH en uppsats skall förberedas, OCH en ämnesfördjupning skall redovisas om mindre än 3 veckor....har jag börjat på detta?! Nej... OBS; inte att förglömma; jag börjar jobba 60 % nästa vecka... det känns som att det ska ske ett mirakel om detta skall gå ihop sig! Men jag håller mig fast en dag i taget...

Så nu är pausen över och jag skall gå tillbaks till min uppgift!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0