Dags för ännu en paus!

Måste ta en 5-minuters paus här nu känner jag! Har varit ruskigt aktiv idag faktiskt! Har gjort klart min redovisning samt läst två artiklar. Inte dåligt på några timmar! Så nu unnar jag mig en liten paus...å eftersom jag inte har nån att prata med så får det bli bloggen som får min totalla uppmärksamhet just nu.... Å, vill bara hem och ta en dusch!! Är jättefrusen och känner mig allmänt le...Det är väl nackdelen med att inte vara hemma! Att man inte kan ta sig för precis vad som helst! Men de positiva delarna väger ju över; inte bli sönderpratad av das inneboende, och slippa se skit som städning, disk och tvätt, så jag förblir nog här tills läget lugnat ner sig!

Nähäpp nu har nog mina minuter passerat! Back to school!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0