Bloggtorka

Hittar ingen inspiration mina vänner! Vet inte vad jag ska skriva om, för just nu händer det inget skoj i mitt liv. Jag jobbar, pluggar och jobbar lite till...Har i alla fall varit i skolan idag. Var väl måttligt kul. Satt och lyssnade på en halvdöd tant som malde och malde och malde. Gillar inte såna föreläsningar, det blir så tråkigt! Men det va jag och boysen som vanligt! Men det är rätt trevligt det oxå. Är mycket lättare att komma in i en killgrupp än i en tjejgrupp. Vi tjejer är ju som vi är om man säger så...

Bokade resan till Prag idag med! Vi kom ner lite i pris nu oxå i och med att vi är fyra istället för tre som åker. Så 2 800 kronor för tåg och tre hotellnätter i Prag! Hotellet ligger verkligen mitt i centrum! Kanon! Går inte med ord att beskriva hur mycket jag ser fram emot denna resan! Ska bli helt sjukt kul alltså! Ska ta med mig kameran och dokumentera ALLT! Spelar väl kanske er ingen roll, för jag lägger ju inte ut några foton på mig i denna bloggen ändå ;-)

Ikväll blir det lugnt. Ska laga lite käk, och plugga en del. Tror jag ska vara ledig i morgon. Måste hinna komma i fatt här hemma igen! Eftersom det bara är jag som städar här och jag har jobbat hela helgen har det ju knappast hänt något på den fronten. E för övrigt rätt skönt när man kommer och går som man vill på jobbet för då har man ju valmöjligheten att inte åka dit när man inte känner för! Krävs dock en rejäl portion självdisciplin för att åka dit överhuvudtaget, men det brukar gå bra för min del...Men i morrn blir det nog ledigt som gäller för mig! Bestämmer mig lite senare!

Jag kanske återkommer med ett nytt inlägg när jag har inspiration igen!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0