Blogging is the shit!

Alltså jag fattar inte hur en blogg kan va totalt beroendeframkallande!? Kan inte slita mig ifrån det lilla kräket kallat "bloggen"! Har fortfarande inte gjort nåt av det jag skulle! Stack näsan utanför dörren ityp 3 sekunder, sen va jag tvungen att gå och ställa mig i duschen i typ 45 minuter! Ja, vi vet väl alla vid detta laget att jag är extremt köldkänslig?! Efter det gick jag och hämtade min kurslitteratur, la den på bordet framför mig, och nu; jaa, nu sitter jag här igen! Det finns så mycket roligare saker att göra än de som är tråkiga... -om man säger så?! Men nu skall jag fantamej läsa!! Snart...har gått igenom alla bloggar oxå nu på förmiddagen. Har dock inte läst tidningen. Det kanske jag borde göra...Hmm, ja det skall jag göra nu! SEN ska det läsas utav bara den! Tänk om det hade varit nån bra bok? Men nej! Min värsta fiende just nu heter "Carl Martin Allwood", japp så e det! Å just det: boken är 491 sidor lång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0