Bloggeri bloggera....

Hemskt va aktiv jag blev helt plötsligt! Ni fattar säkert lika väl som jag att bloggen just i dessa tider är ett svepskäl för att slippa plugga!? Men krisen har börjat ge sig nu. Har precis hållt en perfekt redovisning för mina mindre intresserade katter...engelskan suger ju fortfarande, men jag tror inte att jag hinner öva upp den tills fredag-morgon ändå, så tyvärr e jag nog fast med den! Bara att gilla läget...fast det e fruktansvärt nervöst!

I morgon blir det i alla fall jobb. Det ska bli riktigt skönt att få hålla tankarna på annat en stund. Hoppas det jobbar nåt roligt folk bara! Har vart så tråkiga människor på jobbet det sista att man kan spy! Speciellt eftersom jag just nu e den yngsta som är inne och jobbar...Jag och kärringar a' la 50 +. Inte konstigt det inte blir så skoj?! Men snart kommer all personal tillbaks, eftersom lågsäsongen snart e slut, så då blir det andra bullar!

Nähäpp, dags för en cigg, sen ska katterna få kvällens andra redovisning!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0