Blogga blogga blogga...

Ja idag måste va min aktivaste dag på flera månader!! Men som sagt, vi vet ju alla vad det beror på...

Åh vad jag älskar att läsa bloggar! E så kul att sista och lista ut bloggarnas underförstådda meningar i det dom skriver. Man har ju själv lärt sig nu efter ett par månader som bloggare att man kan få ut härliga budskap genom sin blogg, men man behöver för den sakens skull inte skriva dem rakt ut! Sen klart att det blir missförstånd ibland, men vissa saker folk skriver blir bara så uppenbara, ha ha!

Funderar helt seriöst att go public me min blogg. Speciellt nu när jag aldrig hinner träffa mina vänner! Hade folk kunnat följa mig här istället. Osså hade det funnits en klar fördel i att kunna bli mer personlig såklart... Men en allvarlig upprensning i arkivet skulle vara absolut nödvändig först ;-)

Sitter här och väntar på de två nissarnasom bor här....har väntat länge nu. Vi skall beställa mat, och klockan e nu 20.35! Börjar snart bli för sent för att äta alls!? Katterna har fått höra min redovisning inte en, men tre gånger till! Å dom e överlyckliga! ;-) Har oxå sprungit runt här med min nya telefon och försökt filma kräken...mest för att testa kvalitén på kameran i mobilen...jag konstaterade snabbt när jag hörde min hemska stämma ropa : "Bisse"?! "Kisse"?! "Kom här kissemisse miss!!!" -att jag definitivt behöver köpa en ny kamera, UTAN videofunktion...fy fan för att höra sig själv....outhärdligt! Ha ha!

Nu kom dom dära hem, så dags för käk!

Hej å Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0