Bara 11 timmar kvar...

-Sen står jag där framför alla människor och ska prata swenglish...asså fy faan...känns som att jag håller på att spy! Har varit ruskigt skönt att jobba idag i alla fall. Skönt att slippa all nervositet å hålla tankarna lite på annat. Har gett mig själv en tidsfrist fram till kl 23.00 ikväll, sen måste jag gå och lägga mig! Hinner nog gå igenom allt typ 3 gånger till, sen e det bara att ta tjuren vid hornen i morgon. Jag visualiserar mig själv när jag går ut genom dörren i morgon kl 12, å den känslan e inte fel kan jag lova! Oavsett hur det går! Fy fan va jag tjötar om detta märker jag...i typ en vecka nu! Förlåt! men vet man vad det är att ha redovisningsångest så vet ni oxå vad jag snackar om!

Ha ha, innan när jag kom hem så visade jag gubbarna här hemma vad jag hade handlat på jobbet...köpte upp lite baslinnen och sånt bland annat på jobbet...Jag visade en av tröjorna jag köpt å sambon bara; "men va faan, du har väl aldrig haft en polotröja på dig??!" Jag bara "Nää, det har jag aldrig, men iom att jag kommer bli så pionröd i morrn på redovisningen e det bäst att täcka så mycket av kroppen som möjligt...." Snacka om att tänka på allt?! Ha ha!

I morgon direkt efter redovisningen skall jag träffa mina gamla kompisar från C-kursen. Vi skall ut och käka och det ska bli så jäkla trevligt! Har man nåt att se fram emot efter helvetet! Efter det skall jag till mitt jobb och lämna in passerkort och annat....säga hej då till alla, och avsluta mina ärenden! Kan inte kännas annat än skönt faktiskt! Kan tänka mig att det hade känts mer tråkigt om jag inte hade haft skolan och så, men just nu känns det bara som en befrielse! Mest på grund av ren tidsbrist. Kommer självklart att sakna alla mina gulliga jobbarkompisar. Sen blir det väl handla och så inför helgen, sen e det jobb igen på lördag! Allt flyter på me andra ord...

Nu skall jag gå igenom allt för sista gången...

Håll tummarna för mig i morgon!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0