Äntligen över...

Nu slipper ni mitt redovisningstjat ett tag framöver för nu är det äntligen gjort! Jag tror att det gick bra, för själva redovisningen i sig är bara en dimma när jag tänker tillbaks på den... Men ord som "very impressed"  och "quite an achievement" minns jag solklart...dom kom från proffessorn själv å sånt e ju aldrig fel ;-)

Dagen annars har varit kanon! Alltid mysigt att träffa tjejerna, men tiden flyger alltid iväg när vi ses! Va även på jobbet och sa hejdå till alla mina jobbarkompisar. Kändes väl sådär, men dom är oxå det enda jag kommer att sakna, så livet går ju vidare ;-) Fick många erbjudande om potentiella klienter inför min praktiska kurs till hösten så det känns ju kul! -Att dom litar på mig såpass menar jag...

Nu blir faktiskt kvällen lugn! Skall ju upp och jobba i morrn igen så jag känner att lite välförtjänt slappar-tid e väl det minsta man kan begära efter dessa h-vetes veckor! Skall bara torka av mina golv innan helgen officiellt börjar för min del =)

Puss

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0