Ännu en måndag flög förbi!

Å gud va fort det gick! Åkte upp till Varberg vid halv åtta i morse, åkte sedan därifrån vid halv tolv raka vägen ner till Halmstad. Så det blev många mil idag, närmare bestämt ungefär en 15-16 stycken! I morgon blir det studier på hemmaplan, eller rättare sagt hemma hos mamma och pappa. Då jag har en inneboende här som tjötar hål i huvudet på mig så är det bättre att sitta hemma hos päronen när dom jobbar! Tänkte orka plugga nån timma till ikväll innan det blir sängen! Unnade ju mig en timmas tupplur tidigare ikväll så den bör jag ju sota för oxå!

Har hittat två nya bloggar oxå! Jag har inte haft tid att följa alla bloggar det sista, men nu när jag har hittat dessa två, som dessutom tillhör människor jag känner så får jag ju läsa! Tänker knappast lägga ut länkarna här, men ändå...Jag följde ju runt 10 bloggar dagligen innan, nu hinner jag aldrig läsa nån!! Knappt jag hinner skriva i min egen ju!? Men jag känner inte heller att jag avlider om jag inte får min dagliga dos av Blondinbella, Kenza och Tyra...  ;-) Känns mer relevant att hänga med i liven som tillhör de människor jag faktiskt bryr mig om! Blir så glad av att läsa den ena av dom! Känns som att allt går på rätt håll nu, och jag är verkligen jätteglad för den personens skull!

Mitt straff för att jag råkade somna innan blir att läsa minst 3 forskningsartiklar innan jag somnar för natten! Det bestämde jag nu! Japp och så får det bli! Sköt om er så länge...

Puss //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0