Ännu en dag till ända...

Fattar inte hur dagarna kan gå så fort! Nu är det torsdag i morgon och veckan är snart slut. Morgondagens schema är fullspäckat! Först skolan mellan 8 och 12, sen jobb mellan 12.30 och typ 17. Tror att jag ska sitta kvar en stund på jobbet i morgon. Eftersom detta är i princip "sista rycket" nu innan min anställning där går ut får jag väl försöka härda ut det sista! Trots att det är fruktansvärt tråkigt just nu!

Har gjort ungefär det jag planerade...lagat mat och pluggat. Så nu är mitt huvud fullt med hermeneutiska, positivistiska och fenomenologiska vetenskapsteorier! *pust*. Synd bara att det inte sitter där så länge att man kommer ihåg det om typ några månader bara! Men för morgondagens föreläsning känner jag mig relativt förberedd. Vet att vi kommer ha en bra föreläsare i morgon oxå, då känns det lite roligt att gå dit i alla fall! Till skillnad från fossilen vi hade häromdagen...

Har inga planer för helgen än...känns lite B. Gillar att ha i alla fall nånting utöver det vanliga planerat till helgen, men nope inte denna inte! Har i alla fall planerat in en vinkväll nästa lördag med nåra jobbarkompisar! Japp, det är alla hjärtans dag nästa lördag, och den skall spenderas så none-romantic som det är möjligt! Tror helt enkelt att jag ska försöka glömma bort den dagen helt! Men å andra sidan så brukar vi ju göra det i dethär huset så det är ju knappast som att det är nån skillnad år 2009. Får väl satsa på att Alla hjärtans dag 2010 går mer i mitt tecken =)

Näpp, nu ska jag lägga mig framför ett avsnitt av SATC så somnar jag säkert inom en kvart eller två ;-)

Hörs i morgon!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0