Å idag arbetar jag som frisör...

Ja det gör jag faktiskt! Tycker själv att jag e störd som tar åt mig ännu mer än vad jag redan har! Speciellt när jag knappt haft tid att sova denna veckan..men men, jag passar på att se det som att jag får lite tid att umgås me mina vänner när jag ändå klipper dom. Den ena har jag redan klippt, den andra kommer om en timma ungefär, så då hinner jag me lite blogg å plugg i mellan!

I natt har jag sovit 12 timmar! Snacka välbehövligt?! Det va otroligt skönt! Å det va ingen som väckte mig heller! Vissa brukar ju ha en viss tendens till det ungefär 34 gånger varje natt och det finns ingenting som stör mig mer i världen! Helt seriöst jag kan få panik bara jag tänker på det!

Denna veckan ser ut som vanligt! Plugg, jobb och plugg och jobb! Skulle behöva göra en utredning på mig själv huruvida detta verkligen är vad jag önskar? Gör jag såhär med mitt liv för att jag flyr från det jag verkligen bör ta tag i? Eller trivs jag på helt fullt allvar med situationen? Jag reagerade som mest på detta nu i torsdags då jag blev hembjuden till en person som jag verkligen velat träffa! Hade verkligen velat träffa personen till 150 %!! Men NEJ jag hann helt enkelt inte!! Jag hade redovisning på fredagen, och behövde verkligen plugga! Jag hade inte 2 minuter över! Å det va helt och fullt sanning! Personen i fråga reagerade väl med att bli rätt sur, för de flesta människor kan inte relatera till att inte ha NÅGON tid över! Det kunde inte jag förr heller, men nu vet jag hur det verkligen känns! Å det är inte kul alla gånger...När jag verkligen måste prioritera bort sånt som e viktigt för mig! Får väl hoppas att han kommer över det och bjuder hem mig igen...när han har surat klart!

ja ja, dags att plugga lite till!

Puss på er
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0