1:a februari!

Gomorron i stugorna! Tro det eller ej men jag kom faktiskt upp 10.15 i förmiddags! Utan att ställa en endaste klocka! Kan ju dock bero på att gårdagens alkoholintag var måttligt! Drack inte alls mycket; en halv flaska rosé och nån drink typ... så i förhållande till nattens bravader så behövde jag nog ändå inte så mycket sömn.

Idag blir det nog mest slappt! E ju ända dagen jag e ledig, ska jobba i morgon med. Inte kväll iofs, men desto tidigare på morgonen måste man ju gå upp! Ja ja, det blir nog väl. Får faktiskt säga att jag trivs ganska bra med att jobba för tillfället. Måste plugga lite inför skolan på tisdag oxå. Som sagt, iom att morgondagen går till att slita så måste jag göra det idag. Sen ikväll blir det obligatorisk familydinner! Alltid lika nice! =) Lika bra att försöka ställa sig in på detta schemat, iom att min första lediga helg infaller den 14-15 mars! Man måste ju ha en morot people! Så min morot är att få vara ledig en hel lördag och en hel söndag i sträck om en och en halv månad!! Tjohoo!

Värsta fina vädret idag oxå ju!! Solen strålar och himlen är helt blå. Nu försöker jag låta som att jag gillar det...Det gör jag faktiskt inte! Jag är av den åsikten att ALLA söndagar bör vara gråa och helst regniga! Jag vill kunna lägga mig i soffan och dra en filt över mig, eller sitta vid köksbordet och läsa i lugn och ro! Det kan inte jag när det är sol! Alltså varenda liten skitpartikel i hela lägenheten syns ju! Varenda litet kvalster-korn! Och jag hatar det!!! Men, men nu är det ju inte jag som basar över vädret här i världen, men det är mitt mål... ;-)

Nu är nog detta inlägg till ända. Vi hörs säkert senare! Nu ska jag sätta mig och läsa nattens inlägg för att studera hur många stavfel och meningskrånglerier jag lyckades med vid fyra-tiden i natt! Spännande!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0