Obotlig romantiker!!

Har precis suttit och kollat på den egentligen, übertöntiga filmen "The holiday". Jag har insett två saker: Den första är att Jude Law lätt ligger på topp 5 över världens vackraste människor. Den andra är att jag är så sjukt lättrörd! Filmen är egentligen hur töntig som helst! SÅ förutsägbar, men helt jävla underbar!! Jag ville inte att den skulle ta slut. Ändå har jag suttit framför dumburken och tittat i snart 3 timmar nu. På nåt vis så vet man att film alltid är film, men tänk om man kunde få uppleva att vara med i den där sagan nån gång?! *drömmer mig bort*


Se den om ni inte sett den! Helt klart sevärd! Måste ju självklart infoga en bild till.....


å med den bilden säger jag god natt och dröm sött!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0