musik musik....

Jag borde verkligen sova, ska upp 6 i morrn men har inte alls nån vidare lust. Har kollat/lyssnat på P3's musikhjälpen för mycket och jag hittar ju så sjukt mycket musik! Måste lyssna in mig på massa artister som jag missat. Osså har jag bestämt mig för att bli bättre på att lyssna på svenska artister. Dels för att vi har mycket bra musik i detta landet och att det är så mycket lättare att gå på spelningar om artisten e från Sverige. En gammal låt som aldrig blir dålig är ju Lars Winnerbäck och Miss Li's "Om du lämnade mig nu". I hur många år har man lyssnat på den låten?! 3, 4? Den får fortfarande mig att få kramp i magen så bra är den! Hur många gånger jag än hör den...sjukt!

Sen så finns det ju Melissa Horn, Tingsek, Timo Räisänen, Andreas Grega ja, MASSOR! Jag ska bara sitta på Spotify en liten liten stund till ;)

Ja, just det vi har tydligen köpt ny bil också. Eller inte vi, E har köpt ny bil. Han tyckte han "va värd" en ny bil så han gick och lånade 100 something tusen för att köpa en BMW. Kul för honom...Ja, vi tenderar att sköta vårt eget i detta hushållet. ;)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0