Lista a'2009

En liten lista som skall sammanfatta år 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde massor 2009 som jag aldrig gjort förr. En del är jag stolt över, några saker mindre stolt. Dock är jag glad att allt hände! Det har fått mig att växa!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte att jag hade några nyårslöften för 2009. (Ska genast kolla blogg-arkivet efter nyårslöften.... =))
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja både M och S har fått små knoddar. Pojkar båda två.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Länder?! Det blev nog bara Tjeckien i år.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ro i själen.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 17 april, 4-6 juni
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag lärt mig att lita till mig själv och min egen förmåga. har fått mig att göra massor som jag valt bort tidigare.
9. Största misstaget? Det andra kanske hade kallat för misstag kallar jag lärdom
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä, inte mer än i våras/somras då jag var på gränsen till utbränd
11. Bästa köpet? Åh herregud?! Mina skinnstövlar kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor!! Mina vänner först och främst.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Better days, Back in your arms, Pokerface (??!)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hmm.... Svårt! Jag har faktiskt gjort det mesta jag velat i år.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit vin långt fram på morgonkvistarna kanske?
18. Hur tillbringar du julen? Med de jag älskar.
19. Blev du kär i år? Neej, inte mer7mindre än vanligt!?
20. Favoritprogram på TV? Ballar av stål och Roast på Berns
21. Bästa boken du läste i år? Pinsamt! Men jag har inte läst en enda bok utöver kurslitteratur i år!!
22. Största musikaliska upptäckten? Moneybrother skulle jag väl tro. "Hittade" honom förra julen och nu skulle jag inte vilja leva utan. Bob Dylan likaså.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja! Min älskade mycket väl använda kamera.
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? På själva födelsedagen gjorde jag typ ingenting. Hade dock en jätterolig fest tillsammans med brorsan den 18:e juli.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mindre jobbiga beslut och beslutsångest kanske.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Party
29. Vad fick dig att må bra? Att skriva
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm... Hatar frågor om kändisar!! Ingen aning...
31. Vem saknade du? Hmm...Ja...
32. De bästa nya människorna du träffade? R är en underbar människa som jag träffade 2009. Kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta! Sen är jag väl glad att jag tog upp kontakten med några gamla vänner. Blev mycket tightare med några redan befintliga vänner och gjorde mig av med några.

Kul! Men svårt att komma på grejer ifrån året som gått. Jag kommer göra ett lite längre inlägg senare om mitt 2009. Ett av de bättre åren i mitt liv tror jag bestämt!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0