Julen i bilder

Tänkte göra mig till såhär på juldagen och bjuda på några bilder ifrån julen. På mig fanns INGA kort typ. Kul? Men här har ni ett litet urval:


Jag försökte fånga den ENORMA julstämning som rådde hemma hos mig dagen före julafton,men det blev helt enkelt inte lika mysigt på kort =/ Dock så synd det väl på mina homosexuella katter nedan hur mysigt de tyckte det var, haha!



Fast den yngsta i vår släkt är 15 år så envisas vi med att ha tomten med! Denna gången var det kusin J som "va och köpte tidningen" när tomten kom.

Jag gillar ju inte att visa upp så privata bilder här på bloggen, men jag avslutar med mamma och pappas glada hund och på mina ASfina naglar som jag suttit och pysslat med idag. Fick ett kit med nagelgrejer av min kompis A och det är ju mer än välkommet! =)



Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

HAhaha dina katter e ju bara för söta!!!

2009-12-25 @ 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0