Exakt två veckor kvar till jul!

Jag märker ju att ingen e här och läser längre...Inte så konstigt när jag typ aldrig uppdaterar! Men! Jag kom på att det är precis två veckor kvar till jul idag! Helt sjukt vad fort tiden går! Varför känner man sig aldrig nånsin redo inför julen?! För första året på typ 5 år så har jag inte en jävla aning om vad jag ska göra på nyår! Helt sanslöst för att vara mig! Jag brukar ha nyår färdigplanerat i typ oktober, senast! Men inte i år...i år ska jag prova på det där med att "ta det som det kommer". Kanske kan bli en riktig hit!?

Idag har jag i alla fall inte gjort ett skit! JO, jag har beställt en julklapp till mig själv. En mobiltelefon! Jag är prylnörd då det gäller vissa saker. Typ mobiltelefoner och datorer. Jag har ju haft min X1:a ett tag nu och hatar den mer än nånting annat! Jag har nog använt den typ en månad totalt å sen använt min gamla Sony Ericsson och min Skype-phone...Idag hittade jag en sida som till min barnsliga förtjusning börjat ta hem kina-kopior på telefoner. Med menyer på svenska och inte operatörslåsta! För ungefär 1000 spänn! Ni kan ju föreställa er min lycka! Det spelar ju inte ens nån roll om jag måste byta varannan månad för att skiten pajjar, man har ju fortfarande råd med det! Lovely =) Så det är årets julklapp till mig själv! Tack till mig!

Näpp, nu ska jag gå och sova! Pensionärer som vi börjar bli har vi gått och lagt oss innan halv elva varje kväll denna veckan!

Hörs och skrivs!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0