En liten lista kanske?!

10 Saker jag gjort idag!

1. Storhandlat inför julen
2. Druckit kaffe med AK
3. Packat upp allt julpynt
4. Gjort julgodis
5. Diskat
6. Tvättat
7. Städat ur kylskåpet
8. Tjötat skit med Tezz i telefon
9. Slö-surfat
10. Lyssnat på musik

9 första...

1. första bästa kompisen: Cattis
2. första bil- en Ford Orion
3. första kärlek- Anders
4. första husdjur- Min hund Ida
5. första semester- Legoland i Danmark e den första jag kommer ihåg
6. första jobb- Tidningsutkörare, sköj!?
7. första köpta skiva- Vanessa Paradis
8. första piercing- öronen
9. första konsert- Backstreet Boys på Scandinavium

8 senaste

1. senaste alkoholdrycken- vitt vin i lördags
2. senaste bilfärd- hem från affären
3. senaste filmen- Blood Diamond
4. senast ringda samtal- Tezz
5. senaste bubbelbadet- för två veckor sen typ?!
6. senast spelade skivan- Michael J - this is it!
7. senaste gången du grät- häromdagen till nån film
8. senaste måltiden- äckliga choklader med AK

7 saker du har på dig

trosor, BH, linne, kofta, leggins, strumpor, örhängen

6 har du någonsin

1. Dejtat en av dina bästa kompisar- Nope
2. Blivit arresterad- Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet- Ja!
4. Fastnat med blicken i någons urringning- jo det har väl hänt
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det- njae det tror jag inte...
6. Busringt till någon-Ha ha ja massa gånger!

5 favorisaker ( ingen rangordning).

Mobiltelefonen, datorn, bilen, läppglans, visakortet

4 personer du känner att du kan berätta allt för.

Kommer inte på 4... Berättar  typ allt för två personer och det är AK och Tezz

3 val

Blått eller rött- blått som färg, rött som politik
Sommar eller vinter- sommar
Choklad eller chips- choklad

2 saker att göra innan du dör.

1. Resa mer
2. Vara bättre på att uppskatta de i min omgivning som jag älskar

1 sak du ångrat att du gjort.

Finns inte så mycket jag ångrar. Smågrejer som jag har ångest över, men allt har bidragit till att jag är världens bästa mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

nu e jag tillbaks som läsare igen:)

2009-12-23 @ 09:33:36
Postat av: Daniel

Klicka på blogg länken ;)

2009-12-23 @ 14:05:51
URL: http://op.se/bracke/bloggar/danielkarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0