En helt seriös tanke...

Vet ni? Jag har fått en tanke. Helt seriös. Jag har bara inte riktigt bestämt mig ännu. Jag funderar på att ha en "konsumtionsfri månad" i januari... Tanken slog mig för det första för att jag har insett att jag är på fullaste allvar en grav shoppoholic! För det andra för att jag tror att det skulle göra mig gott. Känna på hur det är att inte handla nånting!? Jag slänger bort så många tusen varje månad på vetti fan vad?! När jag va och hämtade lite paket med julklappar och annat som kom på posten häromdagen så slog det mig hur otroligt tillfreds jag blir av att köpa saker! Å det värsta är att det inte spelar nån roll om det är kläder, smycken eller mjölk jag köper?! Det är för jävligt... Själva upplägget har jag ännu inte kommit underfund med. Jag kommer ju självklart få köpa mat så vi kan äta, men utöver det ingenting! Jo cigg, men det är ju också livsviktigt ;). Men ni fattar? Hmm....Jag får återkomma med detta temat så fort jag bestämt mig. Det värsta med alltihop är att jag vet att jag kommer bli sjukt deprimerad... Men ja, jag tror det är en idé faktiskt. Återkommer på temat...

Jo, en annan rolig sak igår. En av mina chefer ringde mig å bara: Jo, det är så att vi har en öppning till en resurstjänst i XXXX...Vi tänkte fråga om du ville ha den? Det handlar först och främst om att du är SÅ otroligt trevlig mot kunderna och därför kändes valet av dig självklart. Inombords så skrek jag HAHAHAHA, men utåt så sa jag "Jahaa, men va kul, jo det kan jag väl göra!" Det är inget speciellt, bara lära mig lite nya arbetsuppgifter men ändå, JAG otroligt trevlig!? Tack! Det är fan en komplimang jag aldrig fått innan!

Ses och hörs!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0