Bajs-vinter

Jag åker alltid på mini-depressioner efter julen. Va fan ska man nu se fram emot?! Det blir till att boka in semester snart för jag klarar inte av att se 3 kalla, tråkiga månader framför mig utan nåt som helst kul. Osså dessa jävla vägar?! Sjukt! Det är som glas ute! Med lite pudersnö på. Livsfarligt. Å nu sitter jag med beslutsångest om jag ska ta bilen som väger 600 kg som aldrig får sladd men däremot inte går att bromsa. Eller om jag ska ta bilen som väger det dubbla, men som sladdar värre än fan när man väl får sladd. Dock går den att få stopp på. Pest eller kolera!? För en vecka sen hade jag inget val alls. Konstigt vad man anpassar sig fort... ;)

Nu åker jag och jobbar! Just idag så älskar jag jobbet! Sysselsättning!!! JAAA! =)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0