Vaken å sur....

Fy faan vilken bajs-helg! Ursäkta uttrycket men skit vilket pissigt humör jag är på!!! Å jag va hela kvällen igår också....Jag hade sett fram emot Kocken födelsedagsfirande faktiskt för vi brukar ha trevligt där. Det gick till och med bra med K's brorsas tjej som jag hade hört så mycket illa om. Hur trevlig som helst, å jag fattar inte alls varför Kocken haft så ont av henne?! Men födelsedagsbarnet däremot!! Herregud vilket humör hon va på!!! Jisses så otrevlig! Nästan så att man ville ta tillbaks födelsedagspresenten och kasta den i huvudet på henne! Har ju tidigare skrivit om att hon saknar självdistans till den grova grad att i vissa situationer går det inte ens att dra ett liiiitet skämt utan att hon hugger som värsta ormen! Igår va en sån dag. Efter sur-kommentar 294 fick jag nog och gick över till hennes granne som satt och festade! Där va i alla fall folket trevligt! Sen kommer A och V som tog vinkvällen vi skulle haft idag igårkväll istället! Då blev jag ju förbannad för det!! Jobbigt att vänta till idag eller?! Nu vill A att vi ska sitta och prata och äta godis idag istället! Jo men eller hur?!! Fan va sköj? Det kan jag göra hemma med E! Vi skulle dricka vin och ha kul, men bara för att dom bestämde sig för att göra det igår när jag va upptagen så blir det ingenting idag...IQ-fiskmåsar båda två....


SEN blir det ju inte bättre när vi kommer till krogen heller! E va ju en levande pinsamhet hela kvällen så han behöver vi ju inte ens skriva om, det hör ju till vanligheterna oxå så att han kunde jag leva med, men det första jag träffar på är en dryg jävla kille som presenterar sig för mig, samtalet gick enligt följande....

Han: Hej Andreas!
Jag: Hej L
Han: fan va glad du va då. Torrboll!
Jag: Å vad hade du önskat? En liten dans, att jag kysste dina fötter kanske?
Han: ehhh, nä men...'
L: Eller en vits kanske (nu med höjd röst x5) eller nåt ännu roligare?!! Va?!!
Han: Nä, men alltså....
L: (skrikandes); Nä, jag måste ju erkänna att jag känner mig jävligt kränkt eftersom du verkar va en så himla ROLIG kille!! Ute i manchester-kavajen å allt!! Du glömde dom tillhörande klackskorna din förbannade pygmé!!

Ja, så gick detta samtalet, ni som känner mig kan säkert tänka er vilket strålande humör jag va på!? Men förbannade idiot! Han öppande käften först faktiskt! Sen att jag kanske överdrev lite, men man borde tänka på PMS'iga brudar när man öppnar käften från början tycker jag! V sa att han blev jättearg och ville gå fram till mig igen....Haha! Vad skulle han gjort?! Vänta tills jag satte mig på han eller?! Fjant...

Ja, så va kvällen. Åt helvete helt enkelt! Jag har börjat denna dagen med att förbanna de flesta av mina vänner (nä ingen  här behöver ta åt sig ;-)) för att det är SÅÅÅ synd om mig och nu ska jag snart äta godis med V och A..... "Oh happy day" säger jag bara.... Ta mig tillbaks till jobbet för helvete för det är tydligen bara där jag fungerar nu för tiden...

Å D, du är förlåten, man måste ha överseende med de äldre ;-) Fast inte om dom e korta och har manchester-kavaj...

Puss på er//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0