Tisdag 18 augusti 2009

Hej hopp! Vet inte varför jag redan är är och babblar när mitt senaste inlägg gjordes för typ 7 timmar sen?! Det är ju knappast så att speciellt mycket har hänt mellan halv 2 i natt och nu? Jag har sovit, gått upp, druckit kaffe och sitter här.... Har som vanligt inga direkta planer för dagen. M och bebisen kanske kommer hit lite senare, så jag funderar på att plocka i ordning lite här och ge mig ut och plocka lite björnbär...Hmm vi får se!

Å jag fick Spotify igår! Shit va kul! Har velat ha det ett tag men ingen som har haft några invites till mig! Men igår fick jag för mig att lägga ut frågan på facebook. Det tog typ 3 min sen hade jag ett mail ifrån min kusin, så nu har jag Spotify! Gött! Det har ju sina för och nackdelar, men det är ett bra sätt att lyssna på musik, och nästan allt finns ju där! Sen e det klart att man inte kan ladda ner och bränna ut, men men, det gör jag ju inte jätteofta ändå =).

Nä, har som vanligt inget kul att skriva om så vi hörs lite senare när det kanske hänt nånting i mitt intressanta liv!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0