Söndag å första semesterveckan e över!

Fy vad det sved att skriva dom där orden! Det har ju gått SÅ fort!! Å vi har i stort sett sovit bort hela denna helgen! Ja inte på kvällen/natten för då har vi ju vart vakna, men dagarna har försvunnit totalt!

Vi va ju ute och svirade igår kväll igen. E bestämde sig för att inte åka till Mölndal så han va hemma...han sa att jag va så full så att han skämdes över mig. Men vem bjöd honom liksom? Inte jag i alla fall. Jag sa att "va bra, så stannar du hemma nästa helg då så slipper du ju skämmas"...Å så farlig va jag faktiskt inte!! Det e han och hans svartsjuka hjärna som hittar på massa dumma storys... Vi hade i alla fall ASkul igår med. Roligaste helgen på länge faktiskt! Jag har dansat nu i två dagar så att det värker i hela kroppen! Gött! Nu får det bli paus i nåra dagar tror jag...känns som att det är bäst så!

Ikväll ska jag hälsa på min mormor och morfar. Jag gjorde ju aldrig det häromdan så jag får sota för det idag istället....nä, fy vad elak jag e. Det e inte så farligt när man väl kommer dit, men det e just det att ta sig tiden. Speciellt när nåt annat roligare kommer i vägen....

Inga mer skandaler i helgen tror jag....Hörs snart igen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0