söndag 29 augusti 2009

Tjopp! Nu e jag här igen för en kort visit. ´Som jag sa så känner jag mig konstigt förbunden hit och måste helt enkelt uppdatera! Nu skriver jag mest för att glömma min ångest över att jag fortfarande inte duschat och klätt på mig och klockan är strax 17.00...skönt på ett vis, men man blir lätt stressad över det oxå...

Helgen har varit bra! Kräftskivan med familjen va kanon! Festade till det som vanligt ganska ordentligt. T kom och hälsade på oss och det slutade med att jag, hon, bror, hans tjej och E gick ut. Som vanligt fungerade det bra i en halvtimma och sen spårade humöret ut! Jag fattar inte varför vi envisas med att visa oss utanför dörren tillsammans!? Jag träffade på en gammal killkompis och GUD förbjude!!! Kan ju tänka er hur minerna såg ut då?! Å eftersom vi e lika tjurskalliga båda två så slutade det med att han lämnade mig mitt i stan och tog en egen taxi hem, och jag hämnades med att dra på efterfest och komma hem klockan 06...Ja, det gjorde väl kanske inte saken direkt bättre, men hur rationellt tänker man klockan 3 på natten då alkoholen har sin milda inverkan på en?! Inte så vill jag lova.... Gårdagen blev på grund av denna vilda fredag ganska lugn...Jag kunde inte förmå mig att ens titta på en öl, men eftersom jag hade lovat A att gå ut och dansa med henne så gick jag så vidare ut nykter. Helt okej, väldigt lugnt och skjutsen gick hem klockan 02... Japp, det va min helg det!

Nu börjar allvaret igen! Mina semesterveckor är slut nu.... *gråååååt*, dock börjar jag med en mjukstart och är ledig måndag tisdag innan jag börjar skolan på onsdag. Jobbar sen fredag, lördag och söndag...gött faktiskt!

Det som skrämmer mig mest med att sommaren är slut, kompisarna försvinner hem igen, å alla börjar jobba, är att jag återigen är ensam med mina tankar och kan inte fly lika enkelt längre...DET suger! Men vet ni? Jag tror jag löser det också!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0