Slut på ledig dag =(

Å faan va fort det gick! För fort tyvärr...Har vart ute på fika-turné hela dagen! Började i morse när jag åkte hem till Kocken och tog en kaffe på hennes uteplats. Vi planerade litegrann för hennes födelsedag som är på fredag. Efter det styrde jag kosan mot Varberg och T. Spenderade några timmar med henne, å där blev det mest skolprat. Skolan sätter ju snart igång och vi ska ju plugga ihop i höst igen! Ska bli jättekul! Saknade verkligen henne och C nu i våras när jag läste psykologi D. Efter detta styrde jag kosan mot AK. Där blev det lite mer kaffe. EFTER vi hade löst mysteriet med hennes kaffekokare vill säga, hahaha! ;-)

Nu ikväll har jag bara lagat lite käk, sen kom A förbi på en kaffe efter jobbet. Ni hör säkert på min beskrivning av dagen att jag inte behöver mer kaffe! Va nästan skakis när jag kom hem nu ikväll...Inge bra...'

I morgon blir det jobb. Å nu e det bara att köra på i tre dagar till! Sista veckan innan semestern kommer antingen gå jättefort eller otroligt långsamt! Jag hoppas på det förstnämnda....

Näpp nu ska jag sätta mig och spela lite spel på datorn innan det är dags att sova!

Hörs i morrn!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0