Sista jobbardagen!!

6 timmar kvar sen e det semester!!! Jag behöver väl inte ens förklara att det känns rätt bra va? Nä, tänkte det... Det bästa av allt är nästan att jag inte har några planer för min semester! Jag ska ta dagarna precis som de kommer och bara vara ledig! Hur skönt som helst....

Ursäkta för mitt bittra inlägg igår, men jag tänker inte ta bort det för det va verkligen så sur jag va!! Idag är det lite bättre även om jag fortfarande e halvtjurig. Jag sov ju bort nästan hela dagen igår, va hos V på kvällen en snabbis iofs. Det va ju inte så kul, men men... Gick hem och sov igen. Lyckades nästan sova bort min surhet...Man kan ju inte va annat än glad när man ska åka och göra sina sista timmar på över två veckor? Måste ju va på mitt absolut bästa humör idag!! =D

Det har inte hänt så mycket annat kul faktiskt! Hela dagen igår gick ju åt till att gnälla och sova... skriver kanske mer ikväll när jag firar min semester! Ta hand om er!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0