Semesterdag 1 avklarad!

Å har verkligen semester oxå! Inte gjort ett skit nyttigt idag å shit va skönt det har vart! Förmiddagen gick åt till att surfa runt och slappa...Sen bjöd jag S och M på kaffe en stund på eftermiddagen, å sen va jag i skogen! Ja, tro det eller ej, jag tänkte plocka björnbär och (hör och häpna) baka! Ja, det är sånt tjaffs jag får för mig på semestern, men det blidde inga björnbär för jag hittade kantareller istället! Va kul det va!! Men kom ju dock på i min iver, när det nästan började skymma ute att jag glömt av syftet med att åka till skogen...björnbären!! Så i morrn bär det av å plocka björnbär tror jag. Hade ambitionen av att baka björnbärspaj förstår ni... Ni som nånsin har ätit nåt jag bakat vet att det smakar skit, men som sagt; välkomna hit på kaffe och björnbärspaj i veckan ;-) För här ska jäklarimej bakas....(tror jag....)

Har fortfarande inga mer planer för veckan...Kanske därför jag får för mig dumheter som ovan...men det är skönt! Ska inte ställa en enda klocka i morrn. Vakna precis när man vill e rätt skönt! Å på torsdag skulle det bli 25 grader och solsken!! GÖTT!!! Lätt att den dagen skall spenderas på stranden! Jag ska investera i morotsolja och ligga där från typ 08 på morgonen till 18 på kvällen....OM nu väderrapporten stämmer! När va det nu du började jobba AK?! ;-)

Nä, mina vänner nu ska jag surfa vidare å kanske snart gå och lägga mig!

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

PÅ TORSDAG!!!men det visste du inte va??????

2009-08-18 @ 08:37:08
Postat av: L

Nej, hade inte en aning.... ;-)

2009-08-18 @ 09:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0