Semester is the shit!

Sitter här med "Better Days" på högsta volym och känner mig rätt tillfreds med mig själv....Semester är jäkligt skönt! Fortfarande! Å jag har inte gjort nåt annat än å fika fortfarande! Jag ska gå tillbaks till detta inlägget sen när jag har blivit rastlös! haha! Jag vet ju att den dagen kommer komma den med.... =)

Igårkväll fikade vi ju hemma hos Kocken. Det va mysigt, även om jag inte riktigt kunde släppa mina agg ifrån fredags.... men men, det va jättemys att träffa S, hon e ju inte med så ofta, å T e ju alltid sköj liksom. Va hemma vid 01 och stupade direkt i säng....

Idag vetti tusan vad som händer....vi har pratat om stranden, men jag tycker det e lite kallt idag så vi får se. M kommer hit och dricker lite kaffe nu, sen har jag lovat A att fika med henne idag oxå...Blir väl sådär kan jag tro... =/

Imorrn e det i alla fall stranden som gäller för hela slanten! Jag ska bo där!! Vi ska planera in nåt kul till helgen med..får väl se vad det blir iom våra ekonomiska tillstånd. Alla e typ helt panka! Men men, vi brukar kunna ha skoj ändå! =)

Vi hörs igen!
Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0