Onsdag 12 Augusti

Hej hopp! Nu är jag kass på att blogga igen! Men det brukar ofta bli så när jag e mitt uppe i ett pass med 11-20 dagar. Nu har jag idag och torsdag kvar sen blir det lite ledigt igen, gött! Gårdagen på jobbet gick hur bra som helst! Bara trevliga kunder och jag va själv ganska trevlig om jag får säga det själv ;-) Min plan är att dagen ska se ungefär likadan ut.
Inget annat har faktiskt hänt sen sist! Bara jobbat... Ser fram emot helgen nu och Kockens födelsedag! I och med att förra helgen blev så lugn och jag inte har hittat på nåt på ett tag så ska det bli riktigt kul! Hoppas det blir nåt kul folk också. Men det blir det säkert!

Nä, detta e helt meningslöst för ingenting vettigt har som sagt hänt....Vi hörs igen när jag har nåt skoj att skriva om!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0