Ny dag, fortfarande trött....

Ja jag fortsätter väl att blogga här trots att mina (alla 3) bloggläsare lyser med sin frånvaro.... AK du har dispans för du e på semester, då behöver man inte läsa min blogg, men D!!? Du har ingen dispans å du har inte direkt lyst med din närvaro det sista om man säger så! Visa nu att du e här å läser för tusan! Bara för att man fyllde "trea-nolla" behöver man inte bli sån serru ;-)

Usch hoppas att mitt humör e bättre idag! Jag är verkligen astrött fortfarande och jag vet inte vad det beror på?! Men jag kan säga att det va fler än mina närmaste som fick känna på L när hon är på sitt värsta humör igår! Bland annat gubben på kemavdelningen som påstod att jag lagt in tandborstarna fel och securitasvakten som bad mig flytta min bil för att jag hade "fulparkerat"...Det slutade med att gubben på kem fick be mig om ursäkt och min bil stod kvar där jag ställde den när jag kom på morgonen...Här ska man inte komma och tro att man kan bestämma nåt! Inte när jag e på dåligt humör i alla fall...det borde dom veta!

Nä jag har inte så mycket mer spännande att blogga om nu...Ska göra av denna dagen på jobbet, sen e jag ju ledig i morrn och det ska bli så skönt!!! Nedräkningen till semestern är just nu på "5 dagar kvar att jobba" UNDERBART!

Vi hörs kanske senare!

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hahaha fulparkerat!!??Var hade du nu tryckt in din lilla bil?

2009-08-09 @ 20:50:33
Postat av: L

Där jag alltid ställer den! Mellan den där man drar kortet i och huset där man ställer vagnarna! Vem fan stör sig på den där liksom?!! Nä just det... ;-)

2009-08-10 @ 00:02:21
Postat av: D

Vart så gammal så jag glömde hur internet funkade =)

2009-08-15 @ 15:39:09
URL: http://dannemannen.dyndns.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0