Måndag 3 augusti 2009

Spöregnar ute och det var svårare än svårt att ta sig upp ur sängen i morse! Tydligen har det åskat som bara den!! Men jag har ju som vanligt sovit som en död gris och inte hört nånting!

Igår hände ungefär det som var planerat! Min kusin kom hit och fikade på eftermiddagen. Min bror och hans tjej dök även upp. Vi kom fram till att vi inte sett kusin J på ett år ungefär...gud va tiden går!? Men men, det va trevligt att sitta och prata lite med henne, det händer alldeles för sällan faktiskt! Efter hon åkte så åkte jag hem till S för att käka en pizza och dricka ett glas vin. Det blev nog inte mer än ett glas heller för vi va så jäkla trötta! Eller jo, kanske 3 men det gills ju knappt? Så vid 23 så gick färden hemåt igen!

Just nu sitter jag och väntar på att AK ska ta sig upp ur sängen och komma hit. Ska bli jättekul för det känns som att det va evigheter sen!! Egentligen är det nog inte det, men iom att man i normala fall jobbar ihop så känns det som att man ser varann så ofta i vanliga fall. Nu har ju hon semester och jag har inte jobbat så mycket så nu har vi nog inte setts sen festen den 18:e juli! Kul kul!

Nähäpp nu måste jag gå och göra i ordning mig, sitter fortfarande i morgonrock! Jag lovade ju att infoga nån bild igår, men det sket sig så den kommer nedan istället! =) Hörs senare!

Puss//L


Helt okej platser för att ha köpt biljetter för 400 spänn med "begränsad sikt"?


Strax innan U2 kommer ut på scen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0