Lördagen 8 augusti

Världens kortaste morgonblogg nu! Ska strax åka till jobbet. Börjar nio idag och stannar kvar tills butiken stänger...*suck* Igår gick det hur bra som helst att jobba, timmarna bara flög iväg!! Inte ofta man känner så, och det värsta med det är att en sån dag brukar följas av en trög dag....=( Nä, ska inte säga att det blir så innan, men risken är stor!

Igår när jag kom hem hade vi tydligen grillparty här! Iofs alltid nice att komma hem och maten är klar och allt är framdukat! Vi satt ute till tolv ungefär innan jag kände att det va dags att lägga sig. Va en helt underbar sommarkväll igår så det va jättemysigt!

Har inga direkta planer för resten av helgen. Är bjudna på strandfest ikväll som jag tackade nej till för flera veckor sen bara för att det va min jobbarhelg. E ska dock dit vilket betyder att jag är ensam!! Gött! Antingen får det bli en öl med nån kompis efter jobbet eller får det bli en myskväll för mig själv i soffan, vi får se vilket humör jag e på när jag kommer hem. Vi hörs säkert senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0