Ledig onsdag!


Älskar lediga dagar! å dessutom har jag ny dator så jag har all tid i världen och pilla med den! Kul kul! Jag hade förberett värsta övertalnings-operationen i måndags för jag va så trött på min dator att jag höll på att spy, men se det behövde jag inte! Fick med han till Netonnet utan att tjata och fick köpt mig en ny fin HP. Vit med blå blommor på! Mycket snygg! =D

Sen senast har inte hänt så mycket! Jag jobbade ju extra igår. Gick relativt bra faktiskt. Va i p-köp majoritetsvis av dagen, sen va jag i kassan på kvällen så timmarna gick fort! Nu är jag ledig två innan jag ska jobba helg. Sådär kul, men helgerna brukar gå rätt fort så jag överlever nog.

Jag har verkligen inget kul att berätta alls! Har inte vart några skandaler nu det sista och skönt är väl det. Mitt enda problem just nu är att jag är så luspank som jag aldrig vart! Å det är den 5:e idag! Tycker jag är toppen!? Jag har ju inte jobbat ihjäl mig heller iofs, och räkningshögen denna månaden var enorm!! Så det är helt logiskt faktiskt! ;-)

Jag ska lägga mig i trädgården en stund nu faktiskt för solen (ni vet den där stora runda gula grejen på himlen?) bestämde sig för att visa sig hos mig idag! Måste bättre på brännan igen som vart minst sagt kass den sista tiden. Vi hörs säkert senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0