Jobbardag!!

Ska alldeles strax pallra mig iväg mot jobbet. Hur sugen tror ni att man är när vädret ser ut att bli lika strålande idag som dagarna innan? Inte så...Hade gärna legat på stranden idag med. Till råga på allt så jobbar ju inte du AK, så det finns ju ingen på jobbet som kommer stärka mitt ego med "Nämen! Har du vart på Mallis eller?!!" Hahaha! Tråkigt men sant...

Nu börjar i alla fall nedräkningen mot semester! 7 dagar kvar att jobba! Först denna helgen sen 4 dagar nästa vecka! Underbart ska det bli! Eller egentligen har jag inte fått min semester beviljad ännu, det är bara jag som förutsätter att jag har semester vecka 34 och 35 och då blir det så!

Nu måste jag dra, ville bara lämna ett livstecken! ha det så skönt i solen idag ni som kan!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0