Jag sitter fortfarande och hänger....

Tjofräs på er era nattugglor!! Jag sitter fortfarande här och hänger....hittade en gammal polare på msn som jag suttit och tjötat me i en och en halv timma snart. Kul faktiskt, men ögona börjar gå i kors lite så det kanske snart e dags för sängen här!?

Har blivit totalberoende av ett jävla spel på Facebook! Animal swapping heter det, och är egentligen världen töntigaste spel! Man ska byta plats på djur så dom bildar tre i rad! Sjukt mesigt och sjukt beroendeframkallande! Det värsta e att T's rekord ligger på typ 170 000 och jag kommer faaaan inte över 100 000! Irriterande! Okej, EN gång till speldjävulen sen måste jag sova!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0