Ja, jag är en dålig bloggare!

Sorry, men jag är så sjukt trött att jag knappt orkar sitta uppe! Vid halv nio för en timma sen typ va jag tvungen att ta 10 min powenap för att ens orka va vaken alls mer ikväll! Å jag kände inte för att vakna upp kl 4 i natt klarvaken!? Powernapen gjorde sitt å nu sitter jag här. 3 koppar kaffe senare och kan i alla fall sitta upprätt utan att anstränga mig! Skönt!

Dagen har inte vart så spännande. Efter en mysig grillkväll med päronen och igår kväll fick jag för lite sömn och gick upp i morse efter endast 5 timmars skönhetssömn! Dagen idag har vart asjobbig då jag växlat mellan att va skitsur och övertrött, dvs flamsig som få! Lite jobbigt faktiskt! Jag vart bjuden på strandfest ikväll men orkade fan inte!! Jag vet inte när jag satt hemma en lördagkväll sist och jag såg verkligen fram emot det! En helt vit och lugn helg! Måste va första gången på typ 4 månader! Kan ju inte skada i alla fall?!

Nä people, jag måste verkligen gå och lägga mig igen. Hoppas verkligen att jag vaknar upp lite piggare i morrn för detta funkar ju inte! Så trött så att man måste ha tandpetare för att hålla uppe ögonen e inte okej alltså?!

Hörs och skrivs!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0