Inlägg nummer 400!

Helt otroligt att jag lyckats hålla liv i en blogg såhär länge! 400 inlägg på cirka 9 månader det är ju inte så dåligt?! Det är ju lätt mer än ett inlägg om dagen så det måste ju räknas som godkänt, eller?

Har som vanligt inte hänt nåt här. Det gör sällan det när man bara jobbar kvällar. Idag är det i alla fall äntligen torsdag! Som jag har längtat efter denna dagen! Det sista kvällspasset innan semestern, å dessutom slutar jag klockan 19! Kan det bli bättre? OCH slipper se en enda kund för jag e i p-köp hela dagen. Gött!

Måste köpa födelsedagspresent till Kocken idag med. Har ju inte gjort det ännu...Vet vad hon vill ha så det är väl bara att köpa det och se glad ut =) Får se om jag kan hitta nåt kul å ha på mig i helgen också! Det räcker att jag använt ett klädesplagg 2-3 gånger så vill jag inte ha det mer sen! Är ju så tråkigt att alltid ha samma...Jag har nog lätt 300 tröjor, klänningar och tunikor liggandes här och skräpa, men jag vill inte ha på mig en enda...jävligt skumt!? ;-)

Nope, nu tänker jag göra i ordning mig och hoppas att denna dagen går så smärtfritt och snabbt som möjligt!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0