Hej och hopp!

Jisses vilken slö helg! Har inte tagit det såhär lugnt på evigheter! På ett sätt skönt, men på ett annat sätt lite jobbigt för nu går man å väntar på helg känns det som och det är söndag idag liksom?! Konstigt....Men det har nog vart nyttigt för mig och min kropp, har ju vart sjukt trött denna helgen som ni vet och jag la mig och sov direkt efter jobbet idag med! Sen har vi bara kollat på Casanova och käkat nötter...Gott va det, men jag tror att jag fick en allergisk reaktion! Är helt prickig i hela ansiktet!! Fick panik innan när jag såg det! Det kunde ju satt sig på armarna eller magen eller nåt inte i fejjan!!? Så nu får vi se om jag ger mig ut i morgon... Med prickar i ansiktet kan ni fetglömma att jag åker nånstans så då sitter jag hemma!

Jag är ju äntligen ledig i morrn! Skönt ska det bli!!

Jag har seriöst ingenting kul att berätta! Såhär går det när jag inte hittar på nåt på helgerna. Livet blir meningslöst... Haha nä det blir det väl inte, men lite deppigt har det vart att veta att alla lediga människor hängt på stranden och diverse uteserveringar när man själv suttit med en alldeles för varm, ful, blå tröja på sig på jobbet hela helgen...fy sjutton!!

Hörs i morrn. Nu blir det en cigg å sen sängen! Go natt!

//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

du får gärna komma hit även om du e lite prickig:)

2009-08-10 @ 08:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0