Hej igen...

Det känns fortfarande inge kul att blogga, men på nåt sätt så känner jag mig förbunden till denhär dumma sidan, så just därför är jag här och skriver nu!

Egentligen har jag hur mycket som helst att berätta för jag lever livet just nu! Har haft en helt underbar semester med mina vänner och det har inte vart många dagar som det inte hänt nåt, men det känns lite b att skriva när typ ingen läser... Sista dagarna har bestått av shopping-rundor, kräftskiva och ett 8-års firande med E igår....Det va jättekul! Började med ett praktgräl som alltid om hur störd, omogen och dum i huvudet jag är. Kändes toppen att fira 8-års dagen så! På nåt sätt så karakteriserar det hur hela vårt förhållande sett ut! Trevligt =)

Ikväll e det dags för kräftskiva nummer 2 denna veckan. Ska bli trevligt, för det e med familjen. Vi brukar alltid ha jättekul på den årliga kräftskivan, å ikväll ska nog T va med oxå för hon har ingenting att göra...

Ska åka till Gekås nu och bränna lite pengar tänkte jag...Behöver lite nya kläder nu inför att skolan börjar, vilket är nu på onsdag! Shit va tiden gått fort!! Men men, ska bli rätt skönt att hösten och rutinerna kommer igång igen.... E ledig ifrån jobbet en vecka till, börjar jobba nästa fredag...gött! AK: du har väl långledigt nu igen? Kaffe snart tycker jag är aktuellt?! =)

Vi hörs igen!

Puss å pet!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0