Halloooo!

Har inte så mycket tid för bloggen just nu märker jag. Dagarna bara går utan att man egentligen märker av det, eller gör nåt speciellt! Igår kväll hade vi vinkväll hemma hos Kocken. Det va jag, T och S som va där. Hur trevligt som helst! Satt ute på hennes innegård och tjötade massa skit. Fick två brutala utskällningar av en gubbe som bor på samma gård. Han va totalt vansinnig för att vi satt där och tjötade när han skulle upp och jobba. Tråkigt för han...Vi tyckte han kunde flytta till skogen. Hans hyresvärd va med oss och festade och han tyckte samma sak, hehe....

Idag har vi spenderat hela dagen på beachen! Fick faktiskt upp T klockan 9 i morse och åkte å hämtade henne först och sen Kocken. Där nere har vi legat hela dagen. Slappat, solat och fulat oss allmänt. T lyckades med en fin grisrosa solbränna. Hon e ju så vit så hon va på gränsen till genomskinlig! Haha! Hon e gulligt rosa nu vill jag lova!

Har vart en dag full med skvaller oxå! Först kom AK med värsta high class gossipet! Men faan va det fortfarande stör mig att man inte fått hela storyn!! Sjukt nyfiken e man ju med! Sen nu ikväll fick jag reda på en annan grej som verkligen är VÄRSTA grejen....Men även i den historien fattas det alldeles för många pusselbitar! Fan att nyfikenheten måste va inbyggd i en! Varför? Men kul e det ändå =) Ska fortsätta forska i detta =)

Nu ikväll har jag mest slappat. Kollat lite TV, kört en sväng, ätit lite...Tagit det lugnt helt enkelt! I morrn blir det partaj hos Kocken igen! Nu jävlar ska gubben på gården få va han tål. Igår va vi ändå lugna! Ingen musik, inget festande på det viset, men i morrn...-ska han få se på faan....hoppas han inte ska upp ooch jobba på lördag med det säger jag! E har officiellt bett om att få va utanför mina partyplaner hela denna helgen. Han gillar inte umgänget säger han.... Så i morrn drar han till Värnamo och på lördag åker han till Mölndal....-å inte gråter jag för det! =)

Hörs i morrn!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0