Full som en kastrull!

Ja, det va jag igår...har väl inte direkt några vidare förklaringar förutom att så va läget...Haha! Jag hade jäkligt kul i alla fall. Det va jag, Kocken, T, deras respektive gubbar och en kille till. Satt och tjötade skit och drack vin. Lite för mycket vin uppenbarligen!? Fattar inte vad som hände. Allt va okej när vi gick ut, men sen gick Kocken till baren och köpte mintuu och redbull/jäger till mig, sen va det fetkört....hon sket till och med i att handla cider till mig senare på kvällen fast jag sagt att jag ville ha...Jag hade ju iofs inte ens märkt att jag inte fick nån så no harm done liksom... Usch det är sällan jag e så berusad att jag känner att jag nästan förlorar kontrollen, men det gjorde jag igår. Inge bra! Tur faktiskt att E kom ut senare på kvällen och plockade hem mig i en taxi annars hade jag väl somnat i en buske nånstans?!

Hmm...ja ja, jag lever ju i alla fall, å inte mår jag speciellt dåligt heller. Det blir väl på det ikväll igen, det är det bästa botemedlet tror jag. Haha, nä, det blir inte fullt så blött ikväll. Vi ska väl ses allihop men det blir ingen röjarfest som igår i alla fall! Vi får väl se vad som händer. Jag återkommer med vidare rapport! Sköt om er.

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0