Fredag!

Skrämmande att en vecka snart har gått! Två veckor kommer ju att gå hur fort som helst!! Hmm...jobbigt!

Idag har jag inte så mycket planer faktiskt! Inte innan kvällen...Tänkte hälsa på min mamma vilket jag inte gjort på rätt länge känns det som. Kanske till och med ska hälsa på mormor?! Eller njae, vi får se sen ;-) Kanske ska ta och städa i ordning här lite nu...Ja, så får det nog bli! Hörs senare!

Avslutar med några bra rader...kan tolkas hur man vill egentligen, men enligt mig är de ganska brillianta...

Now a life of leisure and a pirate's treasure , Don't make much for tragedy.
But it's a sad man my friend who's livin' in his own skin and can't stand the company.
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone.
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell....and I feel like I'm comin' home


//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0