Damn you björnbär!!

Här skulle man va ambitiös å ge sig ut och plocka björnbär. "Det finns ju så mycket" har jag hört var och varannan människa säga. VART DÅ? Jag gav mig av med burkar och allt till det ställe jag plockat björnbär på sen jag i princip blev så gammal att jag kunde forma "plock-fingrar" å gå själv där ibland björnbärsbuskarna med det tandlösa leendet upp till öronen...solen sken och....Ja för helvete ni fattar! Där har funnits björnbär sen medeltiden minst!! Men nu; björnbärsbuskar till förbannelse men utan björnbär på!! Fan va sur jag blev....Åkte till affären och köpte hallonpaj istället.... Alltid ska det va nåt!! Skit!

Nu har M i alla fall vart här och fikat i några timmar. Hon tog över efter AK som spenderade förmiddagstimmarna här. Mysigt när dagarna bara går till massa fikor! Ikväll blir det nog att spendera kvällen med Kocken, S och T! T fick mig nästan att få hjärtattack när hon helt plötsligt stod i min hall för typ en timma sen! Jäkla unge! Hon har ju hela tiden sagt att hon kommer hem "i veckan", men påstod senast igår kväll att dom inte visste när dom skulle åka. Eller hur?! Allt för att överraska! Men glad blev jag så nu hoppas jag att vi kan träffas allihop för en fika ikväll! Bara I som fattas, men att åka ifrån Oslo för att fika kanske e lite överdrivet!?

Näpp, vi hörs senare ikväll eller i morrn beroende på hur kvällen ser ut! =)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0