Dagen innan lön...

-är den värsta dagen nånsin! I alla fall om man är som jag och aldrig har pengar dagen innan lön...nu e dagen snart slut  i alla fall och man kan vakna upp i morrn och göra nåt kul!

Idag har jag inte gjort mycket faktiskt. Suttit ute hos T nästan hela dagen. Vi åkte ner till stranden, tog med oss kaffe och satt där och tjöta en stund. På hemvägen övertalade jag henne och sno lite majs på ett fält vi körde förbi. Först och främst för att det är gott med majs, men även för att få en liten adrenalinkick a´la nostalgi. Hon sprang ut snodde lite majs, slängde sig i bilen, skrek "KÖÖÖÖR" till mig som stampa gasen i botten! Vi skrattade typ ihjäl oss hela vägen tillbaks hem till henne! När vi kom hem med våran skörd så undrade T's pappa om det va nödvändigt att palla fodermajs som vi ändå inte kunde äta?! Hahaha! Skrattade typ halvt ihjäl oss igen och bestämde att vi fick ge oss ut på en ny turné och sno ätbar majs nån gång...kul hade vi i alla fall!

nu ikväll händer nog ingenting! vänta på att det blir mörkt och gå och lägga sig typ...I morrn ska jag till Hstd och träffa mina gamla klasskompisar, ska käka lunch på nåt som hette "Svea" tydligen. Kan nog bli trevligt =) Ska bli mysigt att träffa alla igen!

Vi hörs senare eller i morrn!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0