Bättring av brännan!

Jisses vilket väder det blev! Jag trodde inte det skulle bli så varmt!! Att det va fint väder va jag ju med på, men inte riktigt såhär fint! Jag tror till och med att jag ska dra ner till stranden i morrn! Lite tråkigt att alltid behöva åka själv, men men. jag brukar kunna sysselsätta mig ändå med att typ slappa så det löser väl sig! =)

S & M har vart här och underhållt mig en stund. Vi satt mest ute i solen och tjötade skit så inget direkt spännande har hänt. Jag börjar bli sjukt rastlös här! Jag som nyss satt och babblade om hur skönt det skulle vara med vardag igen osså blir jag rastlös med en gång! jag är värdelös! Vi får väl se vad som händer. Ska gå och ta en dusch nu och tvätta av mig den äckliga "sol-svett-lukten" tänkte jag, sen får jag väl se vad jag kan övertala han som kommer hem om en stund att hitta på. Vi ska ju verkligen umgås nu för tiden! Värsta kärringen bor jag ihop med these days.... å det råkade jag dessutom kalla honom igår. HERREGUD vilket liv det blev på honom. Då skulle vi praaaaata om det....mmm, mycket allvarligt var det faktiskt att jag hade kallat honom för tant....VA faan liksom?! jaja, det är minst sagt ombytta roller här hemma! Asjobbigt men men...I will survive!

Nu får jag hoppa in i duschen innan tanten eller hrmmm jag menar E kommer från jobbet!'

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0