Äntligen ledig!!

Åh vad man har sett fram emot denna dagen! Första dagen på 2 veckors ledighet! Helt underbart! Har inga som helst planer heller vilket bara gör det hela ännu bättre! =D

Helgen har inte haft så mycket mer att erbjuda än vad jag tidigare skrivit om. Dagen på jobbet igår gick jättefort! Eftermiddagen va hur flummig som helst eftersom vi va ett helt gäng som jobbade sista dagen så vårt humör va på topp, medans humöret på dom som inte skulle gå på semester va lite sämre, haha!

Va bara hos mamma och käkade igår efter jobbet å sen hände inget mer...Tanten va på sitt gnälligaste humör så jag gick och lade mig...sen så låg han och gnällde enda tills jag somnade. Kom på det nu på morgonen att jag tror jag somnade mitt när han höll på att babbla...han måste verkligen känt att jag lyssnade seriöst på allt han sa...Hmmm.... ;-)

Idag har jag som sagt inga planer, ska ta dagen som den kommer bara...tvätta lite, städa lite, plocka lite....skita i det med gott samvete om nåt roligare kommer i vägen...ja, sånt som man gör när man har semester!

Vi hörs igen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0