Ännu en ledig måndag!

Älskar ju som sagt lediga måndagar, å dröm om min förvåning när jag förra veckan insåg att jag fått två lediga i rad!!! Hon som lägger scheman på jobbet måste vart på gott humör när hon lade mitt schema =) I vanliga fall jobbar jag ju inga måndagar, men när dom frågade om jag kunde tänka mig att jobba varannan över sommaren bara så svarade jag faktiskt ja. Nångång kan man ju va snäll, å eftersom jag inte har barn eller annat att skylla på då det gäller schemaläggning så fick det gå för sig. Å vet ni vad jag har insett bara därför?! Att jag jobbar ingen mer måndag!!! jag har semester nästa vecka å sen börjar höst-schemat!! Tjohoo! Gött!! =)

Jag har fortfarande kvar lite prickar i ansiktet. Dom har förvisso lagt sig en del plus att dom inte är röda längre. Jag är bara lite knottrig liksom...Hmm...Konstigt! Men tack AK att jag är välkommen trots mina prickar, mycket vänligt av dig =) Jag dyker nog bort till dig i eftermiddag!

Näpp nu ska jag göra mig i ordning så det blir nån reda med denna dagen nån gång! hörs senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0