Update

Jaa nu bär det iväg till jobbet igen! Va ju på tjejfest igår och det var hur trevligt som helst! Dock har vi alltid trevligt när vi träffas! Känns så lätt att ha och göra med dom tjejerna, och man har alltid kul!! Sen intog jag inte lika mycket vin igår heller som jag gjorde förra helgen innan jag skulle upp och jobba så jag mår prima idag! Gött! Till råga på allt så va hon vi va hos hundvakt åt sin mammas hund igår så där va en Golden Retriver kille på 3 år med! Alla som känner mig vet att hundar är det bästa jag vet, och speciellt Golden hundar! Jag blev ju helt kärleks-sjuk! Kunde inte låta hunden vara! Haha! Han blev ju glad för det va nån som lekte med han hela kvällen! Hon vi va hos har själv världens finaste och största hund! Det är faktiskt en av de största hundar jag sett, men så jäkla snäll och mysig! Klockan blev över två innan jag va hemma, men jag kunde ju sova relativt länge idag iom att jag inte börjar innan elva.

Dagen på jobbet igår va fullständigt kaos!! Fattar inte vad som flög i folk!? Å ändå va det jättefint väder igår så dom borde varit hemma och utnyttjat det...Men nej istället åker dom till mitt jobb och invaderar...Idag lär det nog bli lugnare däremot.

Ikväll blir det de gamla vanliga! Mammsen och pappsen på middag efter jobbet å sen blir det (hör och häpna) lugnt! Kommer inte ihåg senaste söndagen jag kunde slappa på kvällen!? Hur gött som helst!

Annars har jag väl inte några nyheter att förtälja för er...Allt e rätt vanligt just nu. Prag närmar sig med stormsteg och nu är det EN vecka och 5 dagar kvar! Fyyyyyy va skönt!

Hörs och skrivs!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0