Torsdag 16 april

Äntligen hemma igen! Åkte till Halmstad vid 9 i morse. Hade ju alla mina handledningar. Plus ett annat möte kl 15. Min kära klasskompis var snäll å höll mig sällskap hela dagen! Min första handledning va ju slut vid 11 och sen hade jag ju inte nästa innan 13, så vi var och lunchade i mellan. Sen hade jag nästa ett till halv två typ och sen gick vi gemensamt till vårt sista möte klockan tre.

Efter det va jag och köpte minneskort till kameran eftersom MÅNGA bilder kommer att tas de kommande dagarna. Det jag hade var bara på 1GB så jag åkte och köpte ett med 2 istället. Var även och kollade på skor. Har ju länge velat ha ett par pumps till resan, men mina fötter är inte direkt lätta att ha å göra med så av 20 par skor kanske 2 passar! Hittade iofs några som passade idag, men jag sket i det, för varför köpa pumps här när jag åker i morgon?! Prag har hur mycket skoaffärer som helst!! Vi bor dessutom grannar med min favoritbutik i världen; 8 våningar skor!! Fatta?! Ja, så jag tänkte i alla fall att jag väntar lite...

Nu skall jag strax åka och hämta miss T. Hon är i stan och ville komma hit. Lat e hon me den jäkeln, haha ;-) Nä jag ska inte säga nåt...jag har 3.5 km ner till stan och hur många gånger har jag gått?! 10 max! På 6 år då alltså, haha!

Vi hörs och skrivs igen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0